در دنیای کنونی، اهمیت داشتن یک وب‌سایت برای معرفی نوع کار، خدمات و فروش محصولات امری اجتناب ناپذیر است. به بیان دیگر کسب‌وکارهایی که در دنیای آنلاین برای خود جایگاهی را درست نکرده اند، محکوم به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود هستند.

برای کسب و کارهای کوچکی که محصولات و خدماتی را به فروش می‌رسانند داشتن سایت از الزامات است. اگر شما برای داشتن تعداد زیادی مشتری برنامه ریزی کرده اید، به یک حضور آنلاین نیاز دارید تا اطلاعات مشتریان تان با کلیک یک دکمه در اختیار شما قرار گیرد.

شاید در ابتدای امر صاحبان کسب‌وکاری که به روش سنتی به تجارت خود مشغول هستند، نیاز به داشتن یک وب‌سایت را حس نکرده و تلاشی برای به روز کردن کسب و کار خود نداشته باشند و شاید اولین سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول می‌کند این باشد که چرا داشتن یک وب‌سایت به این اندازه مهم است. اما واقعیت این است که هر فردی که به دنبال خرید محصول و یا دریافت خدمات مشخصی است، در ابتدا جستجوی خود را در اینترنت آغاز می‌کند. سپس با تحقیق بیشتر اقدام به خرید می‌کند.

اهمیت داشتن وب سایت

۱. اقتصادی بودن طراحی سایت

داشتن وب‌سایت نیاز به سه مولفه به صورت همزمان دارد. این سه مولفه عبارتند از خرید هاست، ثبت دامنه و طراحی سایت. هاست و دامنه هزینه بسیار زیادی نداشته و به صورت سالانه قابل تمدید می‌باشد. شاید عمده هزینه باید در طراحی سایت پرداخته شود. اما باید به این نکته توجه داشت که این هزینه صرفاً یک‌بار پرداخته می‌شود و تا سال‌ها نیاز به پرداخت هزینه نیست. قاعدتاً بعد از گذشت چند سال، سایت نیاز به طراحی مجدد داشته که این فرایند نیز هزینه‌ای کمتر از طراحی سایت دارد. لذا می‌توان گفت با یک هزینه اولیه می‌توان صاحب سایتی شد که سال‌ها مشتریان را به سمت خود جذب کرده و باعث درآمدزایی خواهد شد. قطعاً هزینه پرداخت شده بابت وب‌سایت در مدت زمان کمی با سود بالا به صاحبان کسب‌وکار باز می‌گردد.

۲. دسترسی شبانه‌روزی

یک وب‌سایت در حقیقت یک فروشگاه و یا یک شرکت شبانه روزی است که مشتریان در هر ساعت از روز می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات و محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید نمایند. لذا می‌توان نتیجه گرفت داشتن یک وب‌سایت، به معنای شبانه‌روزی کردن کسب و کار است.

۳. حراجی‌های گسترده

فرض کنید یک فروشگاه در یک شهر اقدام به حراج کردن بخشی از محصولات خود کند. قطعاً سایر مشتریان در سایر شهر نه تنها از این حراجی مطلع نمی‌شوند بلکه امکان مشاهده کالا و خرید را نخواهند داشت. اما در یک فروشگاه اینترنتی، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر شخصی از هر کجای دنیا می‌تواند از طریق وب‌سایت سفارش خود را ثبت و پرداخت و از طریق خدمات پست آن را دریافت کند.

۴. بازاریابی آسان

اهمیت تبلغات در طراحی سایت

قطعاً تبلیغات در دنیای اینترنت راحت‌تر، پربازده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. همچنین با استفاده از خدمات گوگل ادز و سئو سایت می‌توان به کسب‌وکار اینترنتی رونق بیشتری داد.

حال با یک طراحی مناسب و همچنین یک گرافیک خوب می‌توان اعتماد مشتریان را جلب کرد تا سفارشات خود را ثبت و اقدام به خرید نمایند.

در کنار موارد ذکر شده و صدها دلیل دیگر که می‌تواند داشتن یک وب‌سایت را الزامی قلمداد کند باید توجه داشت که منظور از وب‌سایت، سایتی منطبق با استانداردهای موجود بوده که شامل یک طراحی استاندارد، گرافیک مناسب، کدنویسی‌های صحیح و همچنین محتوای مناسب باشد و بتواند دیده و شناخته شود. قطعاً صاحبان کسب‌وکار باید به کیفیت مطالب و تولید محتوای ایجاد شده نظارت کافی داشته باشند و مطالب قبل از انتشار به صورت دقیق بررسی شوند. تصاویر استفاده شده در یک وب‌سایت باید دارای کیفیت مناسب باشد و مشتری را به خود جذب کند.

در کنار همه این موارد باید سرعت لود سایت نیز مناسب باشد تا مشتری برای مشاهده صفحات مختلف نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشد. باید در نظر داشت که برای داشتن سرعت بالا در بارگذاری صفحات به یک طراح سایت مجرب نیاز دارید تا در بخش کدنویسی با رعایت استانداردها به بارگذاری هرچه بهتر صفحات کمک کند. همچنین تهیه یک هاست مناسب از یک شرکت معتبر نیز می‌تواند در کیفیت سرعت بارگذاری موثر باشد.

5. برندسازی دیجیتال

اهمیت طراحی سایت

در قرن 21، برندها را رسانه‌ها می‌سازند. این پیام رسانه هاست که مطلوبیت برند را نزد افکار عمومی ارتقاء می‌بخشد. طراحی وب سایت شرکتی بخش بسیار مهمی از فرآیند برندینگ دیجیتال شمامحسوب می‌شود. در ذهن تمامی مصرف کنندگان و مشتریان شما این باور وجود دارد که شما حتماً دارای یک وب سایت رسمی و مستقل در اینترنت هستید.

اهمیت کیفیت در طراحی وب سایت

محتوای باکیفیت، عاملی کلیدی در طراحی سایت در جهت ایجاد تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان سایت می‌باشد. همین تعاملات عامل برندسازی، معرفی بهتر خدمات و یا خرید محصولات می‌شود. برآورد نیاز مشتریان در طراحی سایت شرکتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سایت شما باید حس اعتماد و اطمینان را در بازدیدکنندگان ایجاد کند و علاوه بر ارائه یک تجربه کاربری (UX) مناسب، ویژگی‌های اصلی برند تجاری شما را نیز نمایش دهد. تحقیقات نشان داده است ویژگی‌های منفی در طراحی سایت موجب می‌شود مشتریان بسیاری از دست بروند.

کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت شرکتی

طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای همراه با یک ماژول فرایند ساز یا اتوماسیون ساز می‌تواند هزینه تعداد کارکنان، اجاره فضای کاری بزرگ‌تر، مالیات بیشتر و هزینه‌های خدمات را کاهش دهد. شما می‌توانید با طراحی پورتال به طور مستقیم هزینه‌های اضافی را کسر کنید درعین‌حال مشتریان خود را راضی و فروش خود را افزایش دهید.

رضایتمندی مشتری را بهبود می‌بخشد.

این یک واقعیت شناخته شده است که حضور شما در دنیای وب به بهبود خدمات مشتری شما کمک می کند. اگر یک فروشگاه فیزیکی بزرگ با تعدادی پرسنل داشته باشید، نمی‌توانید به صورت دائم بر آن‌ها نظارت داشته باشید و ببینید که چگونه با مشتریان تان ارتباط برقرار می کنند. اما در فضای اینترنت و دیجیتال همه چیز متفاوت است. ما می‌توانید بر کارکنان خود نظارت کافی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که به سرعت پاسخ مشتریان را می دهند.

دسترسی شبانه‌روزی به سایت

با طراحی وب سایت ، خدمات و محصولات شما برای مشتریان تان همیشه و در تمام 365 روز سال در دسترس است. اگر فردی ساعت دو نیمه شب بیدار شود و قصد خرید چیزی از شما را داشته باشد، می‌تواند به سایت شما مراجعه کند و این کار را بلافاصله انجام دهد. حضور آنلاین، به راحتی امکان بررسی محصولات و خدمات شما را زمانی که فروشگاه یا دفتر تان بسته است، فراهم می‌کند.

هدف گذاری بازارهای بزرگ‌تر

یک وب سایت شرکتی حرفه ای، می‌تواند یک مکان عالی برای ارایه خدمات و محصولات شما در اینترنت باشد تا بتوانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان هدف خود در سطح شهرها یا کشورها ارایه دهید. این هدف گذاری با استفاده از ابزارهای تحلیل مانندگوگل آنالیتکس، ادوب آنالیتیکس امکان پذیر است.

نمایش کسب و کارتان

مهم نیست که در چه نوع صنعتی مشغول به فعالیت هستید، طراحی سایت یک راه عالی برای نمایش کار شما ست. شما می‌توانید نمونه کارها، گالری عکس و امکان بررسی بیشتر محصولات و خدمات تان را به صورت آنلاین به مشتریان نشان دهید. شما می‌توانید نشان دهید که چرا کسب و کارتان منحصر به فرد است و همچنین می‌توانید بازخوردهایی را در مورد محصولات و خدمات تان دریافت کنید.

صرفه جویی در زمان

وقت طلاست پس با طراحی وب سایت حرفه ای، در زمان خود و مشتریان تان صرفه جویی کنید. مشتریان شما با امکانات جستجوی پیشترفته زودتر به خواسته‌های خود می‌رسند، شما بعنوان مالک سایت، زودتر مطالب و محصولات خود را بارگذاری می‌کنید، زودتر از دیگران آماده فروش و یا ارایه خدمات می‌شوید، شما زودتر از رقبا در بازار حاضر می‌شوید.

بروز رسانی راحت‌تر اطلاعات

طراحی سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتویات سایت خود شامل محصولات، خدمات، کاتالوگ‌ها، تصاویر محصولات، آدرس و اطلاعات تماس و هرآنچه در وب‌سایت خود دارید را به‌راحتی به‌روز کنید و موارد را با کلیک یک دکمه اضافه یا حذف کنید.

پیشی گرفتن از رقبا

اهمیت طراحی سایت

با طراحی سایت حرفه‌ای می‌توانید سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. وب‌سایت شما، مانند تاجی است بر روی کسب‌وکارتان، تحقیقات نشان داده است وب‌سایت‌های حرفه‌ای و کارآمد برای مشتریان تجربه و حس خوشایندی ایجاد می‌کند که باعث فروش بیشتر برای آن کسب‌وکار شده است.

مطالعات نشان می‌دهد که 84 درصد مصرف‌کنندگان بر این باورند که کسب‌وکارهای دارای وب‌سایت حرفه‌ای، معتبرتر از آن‌هایی هستند که وب‌سایت معمولی دارند. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد که 65 درصد از مصرف‌کنندگان، ایمیل یک شرکت را معتبرتر و قابل‌اعتمادتر از یک حساب ایمیل عمومی مانند یاهو یا جیمیل می‌دانند. در دنیای مدرن امروز شما باید یک برند دیجیتال قوی داشته باشید. وب‌سایت شما باید به پروفایل شبکه‌های اجتماعی‌تان متصل باشد و تا بتوانید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های کسب‌وکار آنلاین این است که شما می‌توانید هر زمان و هرکجا با چت آنلاین با مشتریانتان ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنید. امروزه چت آنلاین در طراحی سایت یکی از ملزومات برای تبدیل ویزیتور سایت به مشتری است و برای مشتریان قبلی احساس بهتری ایجاد می‌کند. مشتری این حس را خواهد داشت که هرکجا که نیاز به کمک داشت یک نفر به طور اختصاصی به او ارائه سرویس خواهد کرد. تحقیقات نشان داده است این نرخ تبدیل ویزیتور به مشتری با استفاده از چت آنلاین به طور متوسط 50% می‌باشد.

جذب خوانندگان و بازدیدکنندگان

انتشار اخبار، محتوا و اطلاعات در مورد محصولات و خدمات جدید به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبان مشتاق را جذب کنید.

برای بهره‌مندی از مزایای کلیدی در وب سایت برای کسب‌وکارتان، باید آگاهانه و حرفه‌ای عمل کنید تا افراد بتوانند شما را هنگام جستجو در اینترنت پیدا کنند. همچنین باید هرچند وقت یکبار محتوای سایتتان را به‌روز کنید و تغییرات لازم را روی سایت خود پیاده کنید.

نوع طراحی سایت شما در جذب کاربر نقش به سزایی دارد. فقط یک نگاه کاربر به سایت می‌تواند او را به مشتری تبدیل کند و در عین حال، فرد را وادار کند که صفحه را ببندد و به سایت دیگری وارد شود. این موضوع به خوبی نشان دهنده اهمیت طراحی وب سایت است.

جهانی شدن کسب و کار:

نکته دیگر در اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار شما، جهانی بودن آن است. وب سایت شما از طریق شبکه جهانی اینترنت در اختیار سایرین قرار می‌گیرد. پس کاربر در هر کجای جهان که باشد بر حسب نیاز خود وارد وب سایت شما می شود.

در پاسخ به این موضوع که چرا باید وب سایت طراحی کنیم باید گفت امروزه روش خرید مشتریان به سرعت در حال تغییر است. افراد برای جست و جو، مقایسه و خرید محصولات یا خدمات مورد نیاز خود دیگر به روش سنتی عمل نمی کنند. بلکه با جست و جو در اینترنت کالا یا خدمت مورد نیاز خود را تهیه می کنند. حال اگر کسب و کار شما وب سایتی برای ارائه محصولات یا خدمات نداشته باشد، روزانه بیش از هزاران بازدید کننده (مشتری بالقوه) را از دست می‌دهید.

تبلیغات در سایت و اینترنت با هزینه کمتر نسبت به روش‌هایی مثل تبلیغات تلویزیونی قابل اجراست.

در فضای وب، گستره ای وسیع و روش‌های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد.

سایت مانند یک بوم بزرگ می‌ماند که امکان انتقال اطلاعات کامل از محصول و خدمات را دارد.

به وسیله سایت و درج مطالب مرتبط در آن می‌توان پاسخ سوال تعداد زیادی از مشتریان را در یکجا و یک مرتبه پاسخ داد

فضای وبسایت به گونه ای است که بهتر از هر راه دیگری با مشتریان در ارتباط بود و به آنها آموزش‌های لازم در جهت استفاده از محصولات را داد.

چند سالی است که دیگر کسی برای ارتباط با هر جایی در دفترچه تلفن دنبال شماره آن نمی‌گردند. بلکه در اینترنت و از میان سایت‌ها به دنبال راه‌های تماس با آنجا می‌گردند. پس وجود وبسایت برای یک کسب و کار حیاتی است.

پشتیبانی ۲۴ساعته در طی ۷ روز هفته برای تمامی مشاغل امکان پذیر نیست مگر اینکه این پشتیبانی به واحدی هوشمندو سریع مثل وبسایت واگذار شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای وبسایت، سادگی در انتشار مطالب و خدمات آن بین مردم و البته توسط خود مردم است.

هرچقدر که یک کسب و کار موفق و پر سفارش باشد، طراحی وب سایت امکان ایجاد گروه جدیدی از مشتریان را به وجود می‌آورد.

یکی دیگر از مزیت‌های طراحی سایت امکان ایجاد باشگاه مشتریان است. پس از ایجاد باشگاه مشتریان می‌توان انواع خدمات دیگر را به مخاطبان ارائه داد. مانند ارسال خبرنامه هفتگی، ارائه تخفیفات ویژه و …

از طریق سایت می‌توان اطلاعاتی همچون اطلاعات تماس افرادی که مشتریان بالفعل یک کسب و کار هستند را به دست آورد و برای تبدیل آنها به مشتریان بالقوه برنامه ریزی کرد.

از گذشته تا به امروز بین بنگاه‌های مختلف در یک زمینه کاری رقابت وجود داشته است. همیشه صاحب مشاغل مختلف دنبال راه‌هایی برای پیروزی در این رقابت بوده اند. در عصر دیجیتال امروز این راهکار طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار است.

وب سایت این امکان را می دهد که علاوه بر راه‌های موجود برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیز کار و کسب درآمد کرد.

در قسمت بلاگ یک وبسایت می‌توان مطالب جانبی از کسب و کار خود منتشر کرد که علاوه بر ایجاد مشتری از طریق آن مطالب، امکان درج نظر و دیدگاه را به مشتریان می دهد.

طراحی و ایجاد سایت کارها را بسیار سریع‌تر می‌کند. برای مثال حذف تماس‌های تلفنی پشت سر هم مشتریان و کاغذ بازی‌های ثبت سفارش، سرعت تحویل کار به مشتری نهایی را چندید برابر می‌کند.

طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ در حالی که انسان امروزی دیگر علاقه ای به مطالعه منابع کاغذی و چاپی ندارد، به جز مصرف کاغذ نتیجهٔ دیگری ندارد.

یک وب سایت اگر اصولی و تخصصی طراحی و ایجاد شده باشد، پلت فرمی پر پتانسیل برای تحلیل عملکرد و شناخت رفتار مشتریان در اختیار صاحبان وب سایت قرار می‌دهد.

با طراحی سایت برای خود اعتبار بخرید

یکی از دلایل اساسی که سبب اهمیت طراحی سایت در کسب و کارها می‌شود، افزایش اعتبار است. همان‌طور که می‌دانید، امروزه مشتریان و مخاطبین، بیش از پیش برای یافتن خدمات و محصولات موردنظرشان در اینترنت جستجو می‌کنند. در این صورت شما با داشتن یک نمونه سایت شرکتی یا فروشگاهی، اعتبار جدیدی در میان رقبا و مخاطبین به دست می‌آورید. به یاد داشته باشید که بدون داشتن وب‌سایت، مشتریان زیادی به سمت رقیبانتان، که در حوزه کاری شما فعالند، خواهند رفت.

میسر شدن تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان

از دیگر دلایلی که راه اندازی وب‌سایت برای اکثر کسب و کارها توصیه شده، فراهم شدن زمینه برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان است. شما می‌توانید با طراحی سایت و گذاشتن نمونه کارها، ویدئوها، تصاویر و مطالب مفید، با مشتریان خود در ارتباط باشید و آن‌ها را از آخرین اخبار کسب و کارتان آگاه کنید. این کار اعتماد بیشتری برای شما کسب کرده و توجه مشتری به شما جلب می‌شود. بدین ترتیب، زمانی که او نیاز به محصول یا خدماتی مربوط به کسب و کار شما پیدا کند، بدون شک برند شما اولین چیزی است که به ذهنش خطور می‌کند!

عدم نیاز به سرمایه زیاد جهت راه اندازی کسب و کار

حتماً می‌دانید که راه اندازی کسب و کار در دنیای امروز هزینه‌های بالایی مانند: اجاره یا رهن مغازه، حقوق کارمندان، خرید تجهیزات و… دارد. اما در تجارت الکترونیک به هیچ‌کدام از این موارد نیاز نداشته و می‌توانید به وسیله راه اندازی یک سایت خود را از شر تمام این هزینه‌های سنگین خلاص کنید!

زمانی که شما در دنیای سنتی یک فروشگاه یا کسب و کار دارید، دریافت اطلاعات تماس مشتری مانند شماره یا آدرس ایمیل او، کار چندان آسانی نیست و چه بسا که بسیاری از آن‌ها از ارائه این اطلاعات خودداری می‌کنند. اما از طریق وب‌سایت می‌توان در قبال ارائه امتیازاتی مانند: اطلاع از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها یا عضویت در خبرنامه و…، اطلاعات تماس مشتری را به دست آورید. بدین ترتیب می‌توان تعامل خود با مخاطبان را حفظ کرده و در مواقع ضروری از این اطلاعات برای بازاریابی و سایر مقاصد استفاده کنید.

چه وب‌سایت‌هایی برای کسب و کار شما ضرر دارند؟!

اهمیت طراحی سایت

در کنار تمام مزایایی که راه اندازی وب‌سایت برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد، معایبی نیز مطرح است. این معایب زمانی خود را نشان می‌دهند که وب‌سایت شما غیراصولی و بدون رعایت استانداردها طراحی شده باشد. در این صورت وجود سایت نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه به مرور زمان سبب آسیب به کسب و کار شما نیز می‌شود. در ادامه چند مورد از آثار مخرب وب‌سایت‌های غیراستاندارد را معرفی می‌کنیم.

پیش نیاز راه اندازی یک وب سایت چیست؟

طراحی سایت در قالب‌های مختلف انجام می‌شود که عبارت است از: وب سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی، موسسه ای و … . در هنگام پیاده سازی سایت باید حتماً نیازهای خود را از راه اندازی وب سایت بدانید و بهتر است که یک شمای کلی از آن داشته باشید. حتماً وب سایت‌های مشابه را بررسی کنید، نقشه سایتی داشته باشید و اطلاعاتتان را در مورد سایت و هدف از ایجاد آن کامل کنید.

شما باید آگاهی داشته باشید که چه کسانی قرار است از وب سایت شما استفاده کنند. با یک تیم تخصصی و حرفه ای در زمینه طراحی سایت می‌توانید کاملاً با جزئیات و مراحل سفارش طراحی وب سایت خود آشنا شوید و با توجه به نیاز، سلیقه و هدف سایت، نوع قالب و طرح بندی و دیزاین وب سایت را انتخاب کنید.

یکی از عناصر اصلی چیدمان وب، ظاهر آن می‌باشد که باعث جذب مخاطبان زیادی می‌شود، پس از بهترین تیم طراحی سایت استفاده کنید که گرافیست‌ها و برنامه نویسان حرفه ای داشته باشند .

 اگر شما می‌خواهید یک سایت قوی داشته باشید که به واسطه آن بتوانید خودتان یا محصول و خدماتتان را معرفی کنید و جایگاه مناسبی در رتبه بندی گوگل داشته باشید باید تمام اصول فنی و ظاهری وب سایت و سئو را رعایت کنید. طراحی سایت و سئو نیاز به دانش ویژه ای دارد که بهتر است برای راه اندازی و مدیریت آن به یک تیم حرفه ای بسپارید تا در زمان و هزینه  صرفه جویی کرده باشید و نتیجه دلخواه شما هرچه زودتر حاصل گردد .

 یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می‌تواند انواع سایت‌های مختلف با کاربرد و اهداف متفاوت به شما ارائه دهد و در تمام مراحل انجام کار و بعد از پایان کار پشتیبانی لازم را انجام دهد .

اگر قصد دارید در عرصه کسب و کار اینترنتی حضوری قدرتمند داشته باشید بدون شک وب سایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است. نقطه قوت یک طراحی سایت حرفه ای، برنامه نویسی وب سایت‌های اختصاصی و داینامیک است. بهترین چیدمان صفحات وب، سایتی است که حرفه ای و خلاقانه و متناسب با نیاز کاربر ساخته شده باشد .

طراحی سایت در شیراز

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب در شرایط کاری، طبیعی است که سختی‌ها و هزینه‌های زیاد مانعی برای پیشرفت کسب و کارها باشد. به همین دلیل افراد به سمت راهکارهایی که فرصت ایجاد درآمد بیشتر را بدهد کشیده شده اند. یکی از این راهکارها طراحی سایت است . که در حال حاضر نیاز به آن در همه کسب و کارها حس می‌شود. از مزایای استفاده از گروه برنامه نویسی حرفه ای برای صفحات وب، داشتن یک سایت حرفه ای با تمام امکانات و در عین حال پشتیبانی توسط تیم اجرا کنندهٔ اصلی است

. به طور کلی می‌توان گفت در طول شبانه روز افراد زیادی به وب سایت‌هایی با موضوعات متفاوت مراجعه می کنند. به همین دلیل می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی برای جذب مشتری ساختن سایت است . برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش مشتریان نیاز به طراحی سایت حرفه ای داریم. طراحی سایت باعث می‌شود هر کسب و کاری خودش را در سطح کشور و حتی خارج از مرزهای جغرافیای معرفی کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *