طراحی سایت آشپزی

امروزه با گسترش دنیای اینترنت، فضای مجازی بستر مناسبی برای رشد کسب و کار ها ایجاد کرده است و موجب بهبود تعاملات بین مشتری و صاحبان مشاغل شده است.طراحی سایت آشپزی یکی از روش های برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان می باشد.

طراحی سایت آشپزی
طراحی سایت آشپزی
طراحی سایت آشپزی
طراحی سایت آشپزی
هدف از طراحی سایت آشپزی چیست؟

هدف از طراحی سایت آشپزی، معرفی رستوران در دنیای مجازی به کاربران اینترنتی می باشد. با توجه به اینکه کاربران اینترنتی بیشترین وقت خود را با کامپیوتر می گذرانند و معمولا تمام خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند، ما می توانیم علاوه بر ارائه آموزش های آشپزی ،با ایجاد قابلیت سفارش آنلاین غذا در طراحی سایت خود، بازار مناسبی برای رستوران خود ایجاد نماییم و همچنین به افزایش فروش خود کمک نماییم. رستوران های معروف امروزه با رسیدن به این اهداف و جذب مشتریان بیشتر، اقدام به طراحی سایت برای خود نموده اند و به موفقیت های چشم گیری نیز دست پیدا کرده اند و از این طریق علاوه بر کاهش هزینه های خود ،به درآمدهای به مراتب بالاتری نیز دست یافته اند.بنابراین طراحی سایت رستوران و آشپزی می تواند گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف شما باشد.

مهم ترین مزایای طراحی سایت آشپزی چیست؟

امروزه با زیاد شدن مشغله های کاری برای مردم، افراد زیادی هستند که به یادگیری آشپزی علاقه دارند اما وقت کافی برای فراگیری آن را ندارند. شما با راه اندازی سایت آشپزی می توانید امکان جستجو و یافتن بهترین دستور پخت را برای کسانی که علاقمند به یادگیری هستند، فراهم کنید و هم چنین می توان امکان ثبت نام و شرکت در کلاس های مجازی را برای کاربرانی که علاقمند به یادگیری اصول آشپزی هستند فراهم کنید. یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت آشپزی امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوها از مراحل پخت غذا می باشد.

مزایای سایت آشپزی
آشپزی

طراحی وب سایت آشپزی

شما در زمینه آشپزی ممکن است ایده های فوق العاده زیادی برای پیاده سازی به ذهنتان برسد. این که غذا های مختلف را به همراه آموزش کامل نحوه درست کردن آنها آموزش دهید. ارزش تغذیه ای آن ها را بیان کنید. و یا حتی کمی فراتر رفته و بخواهید با استفاده از اینترنت ، اقدام به دریافت سفارش اینترنتی و ارائه غذا به مشتریان خود نمایید. در واقع یک رستوران اینترنتی داشته باشید.
اما برای پیاده سازی مناسب ایده های خود ، شما در قدم اول نیاز به یک وب سایت کاملا تخصصی دارید که باید یک سری امکانات داشته باشد.در ادامه امکانات سایت آشپزی را بیان می کنیم.

امکانات و خدماتی سایت آشپزی چیست؟

امکانات سایت آشپزی

با ساخت سایت اختصاصی می توانید امکانات زیادی را به سایت خود اضافه کنید که با استفاده از آن، خدمات بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. این امکانات عبارت اند از:

درباره ما
بخش درباره ما

امکان معرفی مدیر رستوران،کارکنان و آشپز های و مکان رستوران در صورت داشتن رستوران

معرفی غذاها
بخش معرفی غذاها

امکان معرفی کامل انواع غذاهایی که در رستوران ارائه می دهید به همراه توضیحات کامل درباره خواص آن

آموزش آشپزی
بخش آموزش

امکان آموزش کامل و دقیق نحوه درست کردن غذاها در قالب ویدئو

بخش نظرسنجی در مورد غذا
بخش نظرسنجی

امکان نظرسنجی از کاربران در مورد کیفیت پخت غذا و خدمات اراده شده به آن ها

بخش سفارش گیری غذا
بخش سفارش گیری

امکان سفارش آنلاین غذا ها در صورت نیاز و پرداخت اینترنتی و پیک رایگان

بخش فروش اینترنتی
بخش فروش اینترنتی

امکان فروش اینترنتی محصولات مرتبط مانند مواد غذایی و دستگاه ها و ظروف

هزینه ی طراحی سایت های رستوران چقدر است؟

هزینه ی طراحی سایت رستوران و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت رستوران شرکت مدیرمارکت، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی سایت آشپزی روی دکمه زیر کلیک کنید.

کسب درامد از سایت آشپزی

چگونگی می توان از یک وب سایت آشپزی ایجاد درآمد کرد؟

نحوه کسب درامد از سایت آشپزی

وب سایت های آشپزی خدمات بسیاری را ارائه می نمایند ، از خدمات وب سایت های آشپزی می توان به آموزش آشپزی ، قرار دادن چگونگی پخت و پز غذاهای مختلف ، مواد تشکیل دهنده ی دسرها و بسیاری ازخدمات دیگر نام برد.در وب سایت های آشپزی می توان از طرز تهیه غذاها، ویدئوهایی تهیه کرد و یا ارزش تغذیه آنها را بیان کرد و با ارائه ویدئوها و رژیم های غذایی به کسب درآمد رسید.

ویژگی های مهم یک سایت آشپزی خوب چیست؟

ویژگی های سایت آشپزی خوب
ظاهر گرافیکی زیبا و متناسب

بحث گرافیک و زیبایی در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به خصوص برای سایت هایی که قرار است در جهت استفاده برای کسب و کارهای اینترنتی طراحی گردند؛ سایت های آشپزی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ظاهر غذا و حتی سایت نقش مهمی درجذب مشتری دارند؛ همان طور که گفتیم مخاطبان بیش تر جذب سایت هایی می شوند که گرافیک زیبایی دارند و برای آن ها جالب باشند.

طراحی ریسپانسیو

بسیاری از کاربران برای وب گردی از گوشی های موبایل و تبلت خود استفاده می کنند .طراحی واکنش گرا بدین معناست که وب سایت شما باید متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر به او نمایش داده شود. این ویژگی نقش مهمی در جذب کاربران و مشتریان دارد و باید به درستی پیاده سازی شود.

سئو و بهینه سازی

سئو به مجموعه اصول و قوانینی گفته می شود که بر روی وب سایت تان پیاده سازی می شود تا محتوای وب سایت تان در نتایج اولیه موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد. این ویژگی در افزایش ترافیک سایت و درنتیجه افزایش درآمد شما بسیار حائز اهمیت است. علاوه برسئو و بهینه سازی، وب سایت شما باید از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار باشد. این بدان معنااست که اگر کاربر شما دارای اینترنتی با سرعت بالا و مناسب بود، وب سایت شما به کاربر اجازه دهد تا محتوای وب سایت تان را با سرعت بالا دریافت و مشاهده کند.

[kk-star-ratings]