طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

اگر شما یک مجموعه مشاور املاک هستید و میخواهید فعالیت کسب و کار خود را از یک محله به سطح کشور برسانید ، انتخاب کسب و کار طراحی سایت املاک حرفه ای از انتخاب های هوشمندانه می تواند برای شما باشد. توجه داشته باشید اگر شما در طراحی سایت املاک حرفه ای موفق باشید ، می‌توانید خیلی زود کسب و کار خود را از آنچه که هست به سود دهی بالاتری برسانید و  با کار کردن در تایم کاری خیلی پایین بهترین ها را برای خود داشته باشید.

چرا طراحی سايت املاک اهمیت دارد؟

کارها امروزه بسيار راحت تر از گذشته انجام ميگيرد. بنابراين بايد بدانيد که مردم زيادی برای پيدا کردن خانه يا ويلا موردنظر به اينترنت مراجعه ميکنند. شما ميتوانيد فايل های مختلفی براي اجاره و فروش قرار دهيد. تا افراد به صورت آنلاين بتوانند خانه خود را نيز برای فروش در سايت شما ثبت کنند. و اين گسترده شدن کسب و کار مشاوره شما باعث ميشود که مشتريان بيشتری داشته باشيد. و از طريق سايت املاک خود به سودآوری زيادی برسيد. که در اين راه می توانيد با سايت های ساختمانی زيادی نيز همکاری کنيد.

مزاياي طراحي سايت فروش ملک چیست؟

بهترين راه برای خريد و فروش ملک از طريق طراحی سايت املاک است.طراحی سایت املاک مزیت هایی را هم برای مشاوران املاک و هم برای مشتریان در پی دارد.مانند:

مقايسه منازل

مقايسه منازل با يک ديگر

طراحی سايت املاک اين امکان را در اختيار شما قرار می دهد تا بتوانيد ، خانه های مختلف را با يک ديگر مقايسه کنيد و بعد از آن تصميم خود را نهايی کنيد.

اضافه کردن ملک جديد به آرشيو

اضافه کردن ملک جديد به آرشيو املاک

شما می توانيد خانه خود را در سايت های مشاور املاک آگهی کنيد و به آرشيو املاک سايت اضافه کنيد تا مشتريان به راحتی بتوانند آن را ببینند بررسی کنند.

نمايش خاص املاک اوکازيون

نمايش خاص املاک اوکازيون

سايت املاک قابليت دسته بندی املاک را در اختيارتان قرار می دهد . در نتيجه می توانيد بخشی را برای نمايش املاک اوکازيون اختصاص دهيد .

پرداخت آنلاين

اتصال به درگاه هاي بانکی و پرداخت آنلاين

درگاه های پرداخت يکی از بخش های مهم سايت املاک محسوب می شوند . زيرا امکان پرداخت آنلاين برای خريد و يا اجاره منزل را برای مشتريان فراهم می کند.

گروه بندی املاک

گروه بندی املاک

يکی از مهم ترين بخش های سايت دسته بندی املاک بر اساس خريد ، رهن و يا اجاره است. با اين دسته بندی فرآيند خريد و يا اجاره برای مشتريان راحت تر می شود.

درآمد بيشتر

تا اينجا متوجه شديم که سايت املاک چه مزيت هایی دارد . ما اين را می دانيم که کار می کنيم تا درآمد داشته باشيم. پس بايد به درآمد زايی فکر کنيم. خيلی خوب است که با تلاش کمتر درآمد بيشتری را کسب کنيم.  وقتي شما يک سايت فروش ملک و يا اجاره ملک داشته باشيد، افراد بيشتری به سايت شما مراجعه کرده و فروش و اجاره ويلا شما بيشتر خواهد شد. از طرفی اگر سايت شما سئو شده باشد و در نتايج اول گوگل باشد، مشاورين املاک ديگر می توانند ملک های خود را در سايت شما به ثبت رسانده و بعد از فروش و يا اجاره، شما پورسانت خود را برداريد.

درآمد بيشتر

سرويس ها و خدمات طراحی وب سايت املاک

طراحی بخش رزرو

طراحی بخش رزرو

برای تعيين وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه يا برای مشاوره اين بخش طراحی و پياده سازی می گردد.

طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک يا تعاونی مسکن در اين صفحه قرار داده می شود.

صفحه ارتباط با ما
صفحه اخبار و مقالات

طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمينه نحوه انتخاب ملک، قوانين مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزايده و اطلاعيه ها در اين صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معين بروز رسانی می گردد.

طراحی صفحه جستجو

اين قسمت از جمله مهمترين و کارآمدترين بخش های طراحی وب سايت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو و انتخاب محدوده يا شهر مورد نظر و سپس انتخاب از بين گزينه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی يابد.

صفحه جستجو
صفحه پيشنهاد ويژه

طراحی صفحه پيشنهاد ويژه

در اين صفحه املاکی که با شرايط خوب و استثتنائی و يا با قيمت پايين تر نسبت به قيمت اصلی جهت فروش يا رهن قرار گرفته اند ،به نمايش در می آيد.

طراحی صفحه محاسبات

در اين قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون درصد تخفیفات و وام  ملک بصورت آنلاين فراهم می شود.

صفحه محاسبات
ویژگی های طراحی سايت املاک حرفه ای

ویژگی های طراحی سايت املاک حرفه ای

ظاهر گرافيکی زيبا

ظاهر گرافيکی زيبا متناسب با حرفه املاک

مکان جغرافيايی

امکان مشخص کردن مکان جغرافيايی دفتر شما روی نقشه

نظر سنجی درباره ملک های مختلف

امکان نظر سنجی درباره ملک های مختلف توسط مشتريان

ذخيره اطلاعات مشتريان

امکان مديريت و ذخيره اطلاعات مشتريان در پايگاه داده

اطلاع رساني خودکار

امکان اطلاع رساني خودکار ايميلی يا پيامکی به مشتریان

سئو سایت املاک

تفاوت اصلی سایت املاک با دیگر سایت های معمولی در محتوای موقتی سایت های خرید و فروش املاک است. از وقتی که یک ملک در معرض فروش قرار می گیرد، صفحه ای برای آن اختصاص می یابد، اما با فروخته شدن، آن صفحه نیز می بایست از وب سایت حذف شود. همچنین سایت های املاک در کنار تغییرات زیادی که به این واسطه دارند، می بایست محتوای ثابت نیز داشته باشند. در حالت کلی مانند هر سایت به خصوص دیگری، سئو سایت املاک نیز نیاز به تخصص ویژه ای دارد.

زمانی می فهمیم که بهینه سازی سایت املاک کار دشواریست که با نام رقبای حاضر در این بازار و تعداد آنها مواجه می شویم. بنابر این سئو سایت املاک از دید ما نیاز به یک سئوکار دائمی برای خود دارد. چرا که با اهمیت ندادن به سئو، مطمئنا بعد از مدتی جایگاه سایت خود را از دست خواهید داد. اگر صاحب یک سایت املاک هستید و قصد سرمایه گذاری و سئو سایت خود را دارید می توانید با تماس گرفته و این کار را به تیم متخصص ما بسپارید.

خدمات ویژه طراحی سایت مدیرمارکت

ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن سایت

 وب سايت شما باید در موبايل، تبلت و يا کامپيوتر به درستی نمايش داده شود، تا کاربران بتوانند به راحتی از سايت شما استفاده کنند.

بهينه سازي سايت املاک

بهينه سازي سايت املاک

انجام و رعايت اصول سئو در وب سايت املاک تان باعث ميشود که کاربران و مشتريان با سهولت بيشتری شما را بيابند.

پشتيبانی آنلاين

پشتيبانی آنلاين

سايت املاک به جهت ورودی زياد ممکن است دچار اختلالاتی شود . شرکت  مدیرمارکت می تواند سایت شما را پشتیبانی کند.

نمونه هایی از سایت های املاک

شابش

https://shabesh.com

کلید

https://kilid.com

2نبش

https://www.2nabsh.com

ملکانا

https://www.melkana.com

[kk-star-ratings]

درخواست مشاوره و سفارش طراحی سایت

گروه طراحی و بهینه سازی سایت مدیرمارکت اين اطمينان را به شما می دهد تا طراحي سايت شما را کاملا حرفه ای و مطابق با نياز شما و مشتريان شما طراحی کند و آماده ارائه هر گونه مشاوره در اين زمينه می باشد.چنانچه نياز به مشاوره داريد،با مدیرمارکت تماس بگيريد .حتي اگر قصد واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشيد ما در خدمت شما هستيم.