طراحی سایت هتل و گردشگری

چرا طراحی سایت گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است؟

طراحی سایت گردشگری ، با توجه به گسترش صنعت توریسم و افزایش تقاضا به جهت مسافرت ها تفریحی با تقاضای بالایی مواجه شده است. در واقع یکی از مهم ترین صنعت هایی که می تواند در اقتصاد یک کشور تاثیرگذار باشد، صنعت گردشگری است به همین جهت طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای دارد.
به واسطه ایجاد وب سایت گردشگری شما می توانید به بازار غنی و منحصر به فردی دسترسی داشته باشید که این بازار و مخاطبین هدف می تواند شما را به رویاهایتان برساند. با توجه به پتانسیل صنعت گردشگری، ساخت سایت گردشگری نیز با افزایش تقاضا مواجه شده است.
سرمایه گذاری به جهت راه اندازی سایت گردشگری می تواند زندگی شما را دگرگون کند. بنابراین لازم است هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی سایت گردشکری خود اقدام کنید.تیم قدرتمند مدیرمارکت آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

Tourism site design

فرایند اجرای پروژه طراحی سایت

گام اول

نیاز سنجی و شناخت مشتری

گام دوم

تم گرافیکی اختصاصی

گام سوم

برنامه نویسی و توسعه فنی

گام چهارم

تست های فنی و کنترل کیفی

گام پنجم

آموزش و تحویل نهایی

طراحی سایت گردشگری در ایران

ایران از جمله کشورهای توریستی جهان است که در تمامی فصول جاذبه های گردشگری آن مسافران زیادی را از سراسر دنیا جذب می کند،همچنین هموطنان عزیز ایرانی نیز با توجه به تنوع اقلیمی که در ایران وجود دارد خواهان مسافرت به سایر نقاط کشور پهناورمان هستند ،از جمله امکاناتی که برای سفر نیاز داریم مکانی برای سکنا و وسیله ای برای حمل و نقل می باشد .

مخاطبین با مراجعه به سایت های گردشگری و هتل ها با انبوهی از امکانات روبرو خواهند شد که خیال آنها را برای سفری بی نظیر،آسوده خواهد کرد .همینطور با رزرو هر گونه خدمات قبل از حرکت ازهرگونه دلالی و سودجویی نیز جلوگیری کرده اید.بنابراین طراحی سایت هتل و گردشگری کمک شایانی در این زمینه خواهد بود.

معرفی چندین ویژگی برتر طراحی سایت گردشگری

در ابتدا تعدادی از ویژگی های برتر سایت های گردشگری را بیان کرده و سپس نمونه هایی از آن ها را به شما معرفی می کنیم:

نمایش تصاویری از هتل ها و اماکن اقامتی

در این بخش از طراحی سایت باید تصاویری مختلف از امکانات هتل ها و اماکن اقامتی لحاظ شود تا مخاطب با دیدن این تصاویر طبق سلیقه خودهتل مورد نظر را بپسندد و اقدام به رزرو نماید. این تصاویر باید به گونه ایی باشد که وضعیت اتاق ها در هتل به طور کامل قابل مشاهده باشد. در واقع یک ظاهر گرافیکی شیک ازهتل ها می تواند از نقاط قوت طراحی سایت هتل محسوب شود.

محتوای مناسب سایت گردشگری

شاید شنیده باشید که می‌گویند: محتوا پادشاه است! بله محتوا پادشاه هر وب‌سایت است. اما در یک سایت گردشگری چه نوع محتوایی باید ارائه شود تا تبدیل به پادشاه وب سایت شود؟ شما هرنوع فعالیتی در وب گردشگری خود داشته باشید نیازمند تولید محتوای مناسب هستید. محتوای یک سایت گردشگری باید اطلاعات مورد نیاز مسافران برای سفر را به آنها به شکلی ساده ولی کامل و جامع منتقل کند. این اطلاعات در نهایت به مسافران کمک می‌کند تا راحت تر برای انتخاب مقصد گردشگری خود تصمیم بگیرند و بر اساس اعتماد شکل گرفته، خدمات مورد نیاز خود را از وب سایت شما تهیه کنند.

مقصد گردشگری

بزرگ‌ترین جاذبه گردشگری، مقصد است. اکثر مخاطبان سایت گردشگری، به دنبال یافتن اطلاعاتی مربوط به مقصد سفر خود هستند. موقعیت جغرافیایی و راه های دسترسی، محل های اقامت، امکانات مورد نیاز سفر،زبان های رایج گفتگو، واحد پول مبادله‌ای، اختلاف ساعت با شهر مبدا، متوسط هزینه های روزانه، آب‌و‌هوا،بایدها و نبایدهای فرهنگی و حتی امنیت مقصد، از جمله نکاتی است که برای بازدیدگنندگان بسیار مهم بوده و بر فضای ذهنی آنان تاثیر می‌گذارد.

جاذبه‌ها و فعالیت‌های گردشگری

این مهم‌ترین قسمت در تعیین تصمیم نهایی مخاطبان است. شما به عنوان یک طراحی سایت گردشگری باید جاذبه های مهم مقصد گردشگری را بیان کنید. گردشگران سلیقه های مختلفی دارند، در کنار معرفی جاذبه هایی مانند موزه‌ها و اماکن فرهنگی، مذهبی و تاریخی یک مقصد، باید از جاذبه‌های طبیعی و هم چنین فعالیت‌ هایی مانند جشن‌های مختلف، فعالیت‌های هیجان انگیز ورزشی و .. نیز نام ببرید. در نتیجه این کار، هر گردشگری با توجه به نوع علاقه خود می‌تواند همه گزینه ها را بررسی کند.

طراحی سایت با سیستم رزرواسیون آنلاین

یکی از روش هایی که می تواند به اعتبار، رونق و هویت، کسب و کارهای مختلف کمک کند، طراحی سایت رزرواسیون آنلاین است. داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین علاوه بر کسب اعتبار برای کسب و کارها موجب کاهش هزینه ها و افزایش فروش و در نتیجه افزایش راندمان را در پی خواهد داشت و همچنین آسودگی و آسایش بیشتری را برای مشتریان نیز به ارمغان خواهد آورد و دیگر همچون گذشته، نیازی به حضور فیزیکی مشتریان، تحمل شرایط مختلف آب و هوایی، تحمل ترافیک و سختی های راه نیست.

سیری در ایران

https://seeiran.ir

کجارو

https://www.kojaro.com

کارناوال

https://www.karnaval.ir

همگردی

https://hamgardi.com

سئو سایت گردشگری

از آنجایی ایرانیان علاقه زیادی به سفر دارند و از هر تعطیلات، نهایت استفاده را برای مسافرت می برند، موضوع تورهای گردشگری و هتل ها، پتانسیل بسیار زیادی برای درآمد زایی دارد.برای سئو سایت های تور و گردشگری و آژانس های مسافرتی، علاوه بر بودجه کافی،نیاز به تخصص و پیاده سازی تکنیک های خاص سئوست.زیرا سئو و کسب درآمد و کاربر از طریق گوگل، بهترین راه برای جذب مشتری در این حوزه است و دارای Conversion Rate بسیار بالایی است.در صورتی که قصد سئو و بهینه سازی سایت های تور، گردشگری، آژانس مسافرتی یا هتل ها را دارید، و یا سوالی در این باره دارید، با مدیرمارکت تماس بگیرید.

سئو سایت گردشگری

امکانات سایت های توریستی و گردشگری

سایت های توریستی می توانند شامل امکانات متعدد و مختلفی باشند. واضح است هرچه امکانات سایت گردشگری بیشتر باشد و سایت در عین زیبایی، ساده نیز باشد، کاربران تجربه ی بهتری خواهند داشت.در اینجا به برخی امکانات سایت های توریستی اشاره خواهیم کرد:

طراحی سایت گردشگری برای چه کسانی مناسب است؟

ایجاد وب سایت گردشگری برای افراد مشخصی قابل استفاده است. شرکت ها و افراد زیر می توانند از خدمات طراحی وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی استفاده کنند.

آژانس های مسافرتی

استراحتگاه ها و هتل ها

شرکت های ارائه دهنده خدمات توریست

تورهای مسافرتی

[kk-star-ratings]

مشاوره هدفمند با مدیرمارکت

شرکت مدیرمارکت به شما در زمینه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی کمک خواهد کرد. شما به واسطه کمک های مشاورین و طراحان سایت مدیرمارکت می توانید در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی موفق عمل کنید. شرکت مدیرمارکت در زمینه ساخت سایت گردشگری به صورت حرفه ای عمل کرده و برای شما سایتی را طراحی خواهد کرد که از طریق سایت طراحی شده بتوانید مشتریان بسیاری را از ایران و سراسر جهان داشته باشید. اگر که می خواهید از مزایای طراحی وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی بهره مند شوید و کسب و کار خود را به کاربران متفاوتی در سراسر دنیا معرفی کنید، کافیست با مشاورین راه اندازی سایت گردشگری مدیرمارکت ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های مهم سایت گردشگری

طراحی سایت چند زبانه

ایران مقصد گردشگران بی شماری از سراسر دنیا می باشد که طبیعتا با حجم زیادی از زبان های مختلف روبرو خواهد بود . این امر ضرورت وجود سایت های چند زبانه را دو چندان می کند زیرا مراکز اقامتی – گردشگری برای ارائه خدمات باید بتوانند ارتباط درستی را با مسافرین برقرار کنند.

بهینه سازی کردن سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت به معنای بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد. حضور در صفحه اول گوگل می تواند مشتریان بسیاری را جذب سایت نماید. از این رو شما می توانید پس ازطراحی وب سایت گردشگری از خدمات تضمینی سئو مدیرمارکت بهره ببرید.

طراحی سایت ریسپانسیو

بیشتر کاربران از موبایل برای دیدن سایت ها استفاده می نمایند.اگرسایت گردشگری نمایش درستی در تلفن همراه نداشته باشد موجب کاهش بازدیدکنندگان خواهد شد.طراحی سایت به صورت ریسپانسیو این امکان را به سایت می دهد که در هر دستگاهی به راحتی مشاهده شود.